Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

σαλάτα με γαλλικό κατσικίσιο τυρί και vinaigrette μελιού ...


Eδώ και λίγες μέρες που γυρίσαμε , το παιδί μου έχει πάθει παράκρουση! Ανοίγουμε την πόρτα να πάμε οπουδήποτε και νομίζει οτι θα πάμε στην θάλασσα ! Σου λέει τόσο καιρό με είχες κάθε μέρα παραλία και ξαφνικά μου την κόβεις?
ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΜΑΝΑ?? και δίκιο έχει αλλά τι να κάνουμε...Είπα τον πόνο μου , πάμε τώρα στην σαλάτα .
 
Πριν λίγες μέρες συνειδητοποίησα οτι από σαλάτες χωλαίνει η συλλογή μου... Αποφάσισα λοιπόν να σας ποστάρω την αγαπημένη μου -εντάξει την δεύτερη πιο αγαπημένη μου μετά την ceasar's των friday's- .  Την σαλάτα αυτή την είχαμε δοκιμάσει παλιά  στην "Παλιά Αγορά" στη Φιλοθέη , λίγο διαφορετική , με άλλα λαχανικά αλλά ίδιο τυρί και βινεγκρέτ . 
 
Και εκεί που πίστευα οτι το κατσικίσιο τυρί μυρίζει άλλαξα γνώμη μόλις την δοκίμασα ! Εγγυημένα αξίζει να το δοκιμάσετε , εμένα πιά είναι απο τα πιο αγαπημένα μου! πάντα υπάρχει ένα μικρό μπαστουνάκι στο ψυγείο μας!
 
Γενικώς με τις σαλάτες ψιλοδυσκολεύομαι . Δεν με πειράζει να μείνω 3 ώρες στην κουζίνα να μαγειρέψω -όταν έχω διάθεση- αλλά μην μου πεις να κόψω σαλάτα ! Δεν ξέρω γιατί ! Τι ζόρι είναι αυτό που τραβάω με τις σαλάτες ! 
 
Το παιδάκι μου πάλι έχει μανία με τις σαλάτες και γενικά με τα ωμά λαχανικά . Όλη την ημέρα κυκλοφορεί με ένα καρότο ή ένα αγγούρι στο χέρι... Τους δύο τελευταίους μήνες στο χωριό ευχαριστήθηκε ζαρζαβατικό ! Μπαίναμε στον κήπο της γιαγιάς μου και μαζεύαμε ότι είχε ωριμάσει ! Τι  να την κάνω όμως που εδώ δεν έχουμε τέτοιες πολυτέλειες ?  Βολεύεται με ότι φέραμε μαζί μας !
 

υλικά για την σαλάτα !
γαλλική σαλάτα
φύλλα ρόκας
λίγο τζάιβς (σχοινόπρασο)
γαλλικό κατσικίσιο τυρί soignon
λίγους σπόρους απο κουκουνάρι

υλικά για την vinegrette !
80ml ελαιόλαδο
2 κουταλιές μέλι
λίγο πιπέρι
λίγο αλάτι
2 κουταλιές μπαλσάμικο

εκτέλεση:
Πλένουμε και στεγνώνουμε πολύ καλά τα λαχανικά μας .
Κόβουμε τα λαχανικά και τα βάζουμε σε ένα μεγάλο μπόλ .

Κόβουμε το τυρί σε φετούλες πάνω σε αντικολλητικό χαρτί και το βάζουμε  4-5 λεπτά στο φούρνο για να λιώσει .


Βάζουμε όλα τα υλικά της  βινεγκρέτ σε ένα σέικερ και το ανακινούμε μέχρι να ομογενοποιηθούν !  Εάν έχετε χρόνο πρίν τα βάλετε στο σέικερ βάλτε τα σε ένα μπρίκι και ζεστάνετε τα ελάχιστα για 1-2 λεπτά , σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία !

Μόλις ζεσταθούν τα τυράκια τα βάζουμε πάνω στα λαχανικά (αφήστε τα να γλιστρίσουν απο το χαρτί) . Περιχύνουμε με την βινεγκρετ και είμαστε έτοιμες να σερβίρουμε !




 καλή σας όρεξη!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου